Presentació

L’IES de Vilamarxant va començar el seu rodatge acadèmic el curs 2003-2004. Al llarg d’aquest temps ha anat consolidant-se tant la seua plantilla com la seua personalitat educativa. Des de l’any 2017, després d’un certamen en el qual va participar tota la comunitat educativa, el nostre centre va passar a denominar-se IES Les Rodanes, adoptant com a senyal d’identitat un dels elements del paisatge més emblemàtics de la localitat de Vilamarxant.

Oferta acadèmica:

En l’actualitat, l’IES Les Rodanes imparteix estudis d’Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat Científic, Humanístic i de Ciències Socials i Formació Professional Bàsica de Cuina i Restauració.

En total, formem una comunitat educativa d’uns 497 alumnes i 71 professors/es.

Normes d’Organització i Funcionament:

Consulta des d’aquest enllaç les Normes d’Organització i Funcionament del Centre, on trobaràs les normes generals de convivència, la normativa sobre l’ús de mòbils en el centre, les normes del transport escolar i qualsevol altre aspecte rellevant en l’organització i funcionament de l’IES Les Rodanes.