TRÀMITS FINAL D’ETAPA DE BATXILLERAT

En acabar 2n de Batxillerat cal realitzar els següents tràmits:

• SOL·LICITAR EL TEU HISTORIAL ACADÈMIC
  • SOL·LICITAR L’EXPEDICIÓ DEL TÍTOL OFICIAL DE BATXILLERAT
  • MATRICULAR-TE PER A REALITZAR LES PAU (Només qui vulga presentar-se)
Els documents que cal presentar a Secretaria per correu electrònic (direcció 46024114.secretaria@edu.gva.es), són els següents:

-Justificant d’haver pagat la taxa mitjançant el GENERADOR DE TAXES (MODEL 046) de sol·licitud d'HISTORIAL. ACADÈMIC

-Justificant d’haver pagat la taxa mitjançant el GENERADOR DE TAXES (MODEL 046) de sol·licitud de TÍTOL DE BATXILLERAT.

-Imprès de SOL·LICITUD D’EXPEDICIÓ DE TÍTOL DE BATXILLERAT.

-Sol·licitud de MATRÍCULA PROVES D'ACCÉS A LA UNIVERSITAT. (Només l'alumnat que es presente a les PAU)

-Justificant de transferència bancària de pagament de taxa per a realitzar les PAU. (Només l'alumnat que es presente a les PAU)

POTS FER CADASCUN D'AQUESTS TRÀMITS DES DE CASA.

INSTRUCCIONS I ENLLAÇOS PER OBTINDRE LA DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR EN SECRETARIA

1. SOL·LICITUD D’HISTORIAL ACADÈMIC

L’historial acadèmic és un document amb la nota mitjana de l’etapa on també es detallen les notes de cada una de les matèries cursades en 1r i 2n de batxillerat. Pots necessitar-lo per a accedir a CICLES FORMATIUS, UNIVERSITATS, OPOSICIONS, LLOCS DE TREBALL…

Per a obtindre l’historial acadèmic:

1. Emplenar telemàticament o descarregar la taxa corresponent en: MODEL 046 Taxa SOL·LICITUD HISTORIAL ACADÈMIC DE BATXILLERAT.  Si necessites ajuda clica el següent enllaç: AJUDA PER EMPLENAR EL GENERADOR DE TAXES (MODEL 046)
  2. Pagar la taxa al banc.
  3. Enviar el justificant de pagament al correu electrònic 46024114.secretaria@edu.gva.es o presentar-lo en ADMINISTRACIÓ.
  4. Passar a arreplegar-lo en ADMINISTRACIÓ a finals de JUNY.

2. SOL·LICITUD DEL TÍTOL DE BATXILLERAT.

Les sol·licituds d’expedició de títols es presenten en el centre docent en el qual s’hagen realitzat els estudis. El seu tràmit dura uns mesos i s’avisa a l’alumnat per a la seua recollida mitjançant correu postal al domicili que figura en la base de dades d’ITACA.

Per demanar l’expedició d’un títol acadèmic:

1. Emplenar telemàticament i/o descarregar la taxa corresponent en MODEL 046 TAXA DE SOL·LICITUD DE TÍTOLS. És molt senzill per: AJUDA PER EMPLENAR EL GENERADOR DE TAXES (MODEL 046)
  2. Pagar la taxa al banc.
  3. Descarregar i complimentar el model oficial de  SOL·LICITUD DE TÍTOLS . Enllaç d’AJUDA PER EMPLENAR LA SOL·LICITUD
  4. Fer arribar a SECRETARIA la taxa pagada i la sol·licitud emplenada per correu electrònic a la direcció 46024114.secretaria@edu.gva.es  o  si preferiu presentar-les presencialment en ADMINISTRACIÓ.

3. MATRÍCULA D’INSCRIPCIÓ A LES PAU  (Només qui es presente)

La matrícula per a les Proves d’Accés a la Universitat (PAU) ha de realitzar-se a l’institut on s’ha estudiat  el batxillerat:

• DEL 22 AL 26 de MAIG DE 2023 (CONVOCATÒRIA ORDINÀRIA)
    • DEL 19 AL 23 DE JUNY DE 2023 (CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA)

DOCUMENTS A PRESENTAR