Mobilitats d’alumnat Erasmus Plus

L’alumnat Erasmus Plus de l’IES Les Alfàbegues de Bétera ha començat les seues mobilitats per
tal de complir amb el període de Formació en Centres de Treball (FCT) a empreses europees.
Concretament, els alumnes d’Emergències i Protecció Civil han viatjat a Lisboa, els de Manteniment de Vehicles a Berlín i Setúbal i els d’Administració d’Empreses aniran a Malta en el mes de maig. En total són 11 mobilitats, quatre de tres mesos i set d’un mes.
Gràcies al projecte Europeu Erasmus Plus* del centre i les places obtingudes gràcies al Consorci STEPV, els estudiants tindran l’oportunitat de desenvolupar els coneixements adquirits al llarg de la seua formació en el cicle formatiu i de gaudir d’una immersió cultural i lingüística a més de laboral.

*El present projecte ha sigut finançat amb el suport de la Comissió Europea. Esta publicació (comunicació) és responsabilitat exclusiva del seu autor. La Comissióno és responsable de l’ús que puga fer-se de la información ací difosa.