JUBILACIONS A L’IES LEOPOLDO QUEROL

IES LEOPOLDO QUEROL 10-07-2023

Comissió organització arxiu

El divendres 30 de juny vam celebrar la jubilació de les nostres benvolgudes companyes Pilar Cucala Besalduch i Catxín Torres Comes.

Llicenciada en Biologia, Pilar va començar a treballar com a professora de Biologia a l’IES Serra d’Irta d’Alcalà de Xivert. Després es va quedar tres anys a Benicarló i, una vegada aprovades les oposicions a Catalunya, va desenvolupar la seua tasca docent a l’IES Sol de Riu d’Alcanar on va romandre des de 1993 fins al 2007. Finalment, a setembre de 2007, Pilar va arribar a l’IES Leopoldo Querol, centre on havia estudiat, i aquí s’ha quedat fins que li ha arribat el moment de la seua merescudíssima jubilació.

Per la seua banda, Catxín, llicenciada en Filologia Romànica, va treballar al desaparegut Liceo Quijote des de 1983 fins a 1997, on va ser directora durant dotze anys. Després ja es va dedicar exclusivament a l’ensenyament del francès. Va treballar a l’IES de Xàbia, als dos centres de Vinaròs i de Benicarló, especialment a l’IES Ramón Cid on va romandre vuit anys, i una altra vegada al Vilaplana. Els tres últims anys de la seua carrera professional, els ha passat a l’IES Leopoldo Querol, centre on també va estudiar.

Les dos professores, que deixen una empremta inoblidable en l’alumnat i el professorat, van rebre unes paraules d’agraïment de part d’Andreu Branchat, director del centre, i uns regals de la part de tots.

Pilar i Catxín no només tenen en comú la docència sinó també allò que més els agrada de la seua professió: «el contacte amb l’alumnat i la satisfacció que dóna saber que aprenen allò que els ensenyem».

Us desitgem moltíssima sort a les dos en la nova etapa.