ALUMNES DE FRANCÉS DE L’IES LEOPOLDO QUEROL PREMIATS INTERNACIONALMENT

10 de juliol de 2023

Durant el curs 2022-23 l’alumnat de francès de l’IES Leopoldo Querol es va presentar al concurs Internacional de haikus en francès organitzat per La Comission de l’Europe de l’Ouest, una de les vuit comissions de la Fédération Internationale des Profs de Français.

En total va haver-hi participants de 14 països diferents: Algèria, Àustria, Bèlgica de parla holandesa i alemanya, Dinamarca, Espanya, França, Grècia, Italia, Polònia, Romania, Senegal, Eslovàquia, Suècia i Turquia. La FIPF va rebre 3049 haikus i va fer una selecció de 196 entre els quals el jurat en va seleccionar 10 per categoria.

A finals de juny vam rebre un correu amb el palmarès d’aquesta edició i no podem estar més contents. Els resultats són els següents:

NIVELL A1:

MARTÍ MARTÍNEZ NINOT DE 1ESO, PRIMER PREMI

TRIANA BORRÁS MANZANO DE 1ESO, QUART PREMI.

NIVELL A2:

ARNAU FERRERES CODINA DE 3ESO, TERCER PREMI.

SOFIA ZOLOTAROVA DE 3ESO, CINQUÈ PREMI.

El dilluns 10 de juliol Andreu Branchat, director del centre, va lliurar els diplomes als quatre guardonats. La professora Mª Teresa Ulldemolins, els va lliurar també material escolar i un detall personalitzat de part del departament de francès.

Martí i Arnau, guardonats amb el primer i tercer premi respectivament han guanyat, a banda, l’accés gratuït durant tot un any a la versió digital d’un manual per a l’aprenentatge del francès, cadascú en el seu nivell.

Per últim, la professora, que també va ser guardonada amb un cinquè premi pel seu haiku, ha rebut un abonament a GONG, la revista de l’Associació francesa de Haiku, la targeta de professora membre de la FIPF i l’accés gratuit per tot un any a “La Fabrique”, una plataforma de continguts pedagògics per a l’ensenyament del francés Llengua estrangera, concebuts a Le Cavilam – Alliance française, centre de referència internacional per la seua acció d’innovació pedagògica. De segur que el departament de francès li podrà treure molt de profit a tots els recursos de la plataforma en benefici del seu alumnat.

10 de juliol de 2023

NIVELL A1:

MARTÍ MARTÍNEZ NINOT DE 1ESO, PRIMER PREMI

TRIANA BORRÁS MANZANO DE 1ESO, QUART PREMI.

NIVELL A2:

ARNAU FERRERES CODINA DE 3ESO, TERCER PREMI.

SOFIA ZOLOTAROVA DE 3ESO, CINQUÈ PREMI.

Moltíssimes felicitats als quatre alumnes pel treball ben fet.