ACTE ORIENTATIU PER A L’ALUMNAT DE 4t DE L’ESO

Aquest divendres 18 de març al Saló d’Actes de l’IES Leopoldo Querol de Vinaròs, tot i seguint les mesures sanitàries vigents i dins del calendari previst de tutories, es va realitzar un acte de caràcter orientatiu dirigit a tot l’alumnat de 4t de l’ESO.
L’acte que va ser avalat per la Direcció i Caporalia del Centre, supervisat pel Departament d’Orientació i coordinat des de la Coordinació de Batxillerat, va comptar a més, amb la col·laboració del professorat i dels tutors/es.
L’objectiu d’aquesta activitat va ser en tot moment orientar l’alumnat de 4t d’ESO a l’hora de decidir com continuar la seua formació una vegada han acabat amb l’etapa d’ensenyament obligatori.
Així i amb caràcter voluntari, alumnat de totes les modalitats de batxillerat del centre i també alumnat i exalumnat dels diferents graus de Formació Professional van ser qui van exposar de forma senzilla i sincera, de tu a tu, des del seu punt de vista, com és o ha estat el seu pas per les diferents opcions acadèmiques, aportant amb un caràcter dinàmic, les impressions i detalls de cadascuna de les matèries, pràcƟques i tot allò referent als estudis que estan realitzant actualment.
L’acte va tindre una bona acollida per part de l’alumnat de 4t d’ESO que en més d’una ocasió es veia reflectit en tot allò que deien els seus companys, d’això que fins a l’últim moment van mostrar interès i saber estar per tot allò que altres alumnes estaven explicant.
Per tot això, l’IES Leopoldo Querol agraeix públicament la participació de tots els assistents i ,especialment, a l’alumnat voluntari, a qui es va fer entrega d’un detall com a mostra d’aquest agraïment.
Confiem que aquest tipus d’activitats resulten profitoses per al nostre alumnat i esperem poder repetir-les també el curs vinent.