Dia de l’Esport i TEA

El pròxim dia 6 d’abril a l’IES Leopoldo Querol se celebrarà el dia de l’Esport i el dia Mundial de la sensibilització del TEA.
L’alumnat de 2n de Batxillerat que cursa l’assignatura d’Educació Fisicoesportiva i Salut organitzarà i dirigirà una Paralimpíada per a tot l’alumnat de 1r i 2n d’ESO.
A més es duran a terme activitats educatives relacionades amb l’activitat física i el TEA a cada hora i grup durant tot el matí.
Els objectius principals de la jornada seran:

• Fomentar l’activitat física inclusiva transmetent els valors d’empatia, esforç, autosuperació i treball en equip.
  • Conscienciar la comunitat educativa de la importància de la pràctica esportiva per al benestar físic, psíquic i social.
  • Contribuir a una millora de la qualitat educativa en la vida de les persones amb TEA i promoure la seua inclusió en tots els àmbits de la societat.