Proyecto FP Flexible en 1º Curso CFGS Educación infantil.

L’ alumnat d’ Educació Infantil tindrà l’oportunitat de realitzar un projecte a les escoles d’educació infantil del municipi. Per fer-ho, acudirà un dia per setmana, en horari de matí, a un dels centres d’educació infantil del municipi de l’Alfàs del Pi. Aquesta assistència és necessària perquè forma part de l’organització de les classes i de la seva avaluació. Gràcies a aquesta proposta podreu assistir i col·laborar en moments tan importants de la vida a l’escola com el període d’adaptació, l’assemblea, el menjador, el joc lliure, les propostes educatives de l’aula i moltes més coses. D’aquesta manera, l’alumnat és capaç de donar una extensió pràctica i directa amb la realitat als continguts curriculars i adquirir els resultats d’aprenentatge de diferents mòduls formatius. Un projecte intermodular que inclourà resultats daprenentatge dels 4 mòduls de primer curs de la família professional.

Per això comptem amb el suport dels tres centres públics d’infantil i primària de l’Alfàs del Pi i dos centres privats. Considerem que és una gran oportunitat d’aprenentatge per a l’alumnat fent servir una metodologia participativa i de servei a la comunitat.