Guanyadors concurs Team Consum

El grup de 1r ESO AB format per: Dani Arazola, Inés Arriero, Eva Fleaca, Adriana Fresneda, Paco Lledó, Óscar López, Àfrica Pacheco, Manuel Pinto, Eva Roca, Shara Vicol, Moritz Wilkening, Alex Gómez, Samantha González, Skyler Martens, Sofía Moreno, Lucía Sánchez, Natàlia Serra i Giovanna Van der Wiel al costat de la seua professora de geografia i Història, Sandra Solaz Montagud, han quedat entre els 5 guanyadors del primer concurs d'edició de vídeos organitzat per TeamConsum amb l'objectiu de mostrar xicotetes accions amb les quals podem canviar el món.

L'alumnat, després de veure en classe la problemàtica que afecta el medi ambient i els objectius de desenvolupament sostenible impulsat per l'ONU, va decidir presentar-se al concurs i desenvolupar l'objectiu 12 dels ODS. Aquest objectiu proposa realitzar un consum responsable per a no crear més residus dels necessaris i eliminar els plàstics d'un sol ús.
Amb aquest vídeo l'alumnat pretén conscienciar a la societat i a la comunitat educativa de la importància que tenen per al planeta xicotetes decisions que prenem en el nostre dia a dia, i com, a les nostres mans, està la possibilitat de crear un món millor, un món més net.