Dissenya la portada de la revista EL FARDATXO

BASES DEL CONCURS DE LA PORTADA DE LA REVISTA EL FARDATXO CURS 2023-2024. CELEBRACIÓ DEL 50 ANIVERSARI.

portada-concurso-A3-1

L’IES La Mola, fa públiques les bases que regiran la convocatòria del concurs. La participació en este concurs suposa l’acceptació de les següents bases:

1. Participants:
    Podrà participar qualsevol membre de la comunitat educativa de l’IES La Mola de Novelda. Cada participant podrà presentar un màxim de dos obres en format físic.
  2. Tema:
    Els treballs estaran referits al 50 Aniversari de l’IES La Mola.
  3. Format, tècnica i condicions:
    La composició del cartell tindrà format A4, en vertical, i la tècnica serà lliure però analògica (no digital, a excepció del text que sí que podrà ser digital). Tots els treballs hauran de ser inèdits. En el cartell ha de figurar la llegenda següent: 50 Aniversari IES La Mola 1974-2024, però es podrà abreujar. I el nom de la revista “El Fardatxo”. Així mateix, podrà contindre també algun lema. I podrà ser tant en valencià com en castellà.
    Es presentaran sense firmar. S’entregarà en el Departament de Dibuix. Al costat del treball, pegat per darrere, s’adjuntarà un sobre tancat, dins del qual s’indicarà nom, cognoms i curs de l’autor/a.
    Els treballs que combinen tècniques analògiques i digitals hauran de presentar-se també en suport informàtic amb tots els arxius i fonts tipogràfiques utilitzades al correu: a.sangladanavarro@edu.gva.es Han de tindre una resolució i qualitat suficients per a la seua impressió (mínim 300 ppi).
  4. Dates de recepció dels cartells:
    El període de presentació dels cartells comença el dia 11 d’abril de 2024 i finalitza el dia 8 de maig de 2024.
  5. Jurat:
    El jurat estarà format per diferents membres de la comunitat educativa (professorat, alumnat, famílies i personal d’administració i servicis).
  6. Premis:
    Es concedirà un únic premi que consistirà en un lot de material artístic i a més, serà la portada de “El Fardatxo” del curs 2023/2024.
  7. Observacions:
    No s’admetran obres que atempten contra la dignitat de les persones. Els/as participants seran responsables de les reclamacions que es produïren. La decisió del jurat serà inapel·lable.
    El jurat seleccionador, en formular la seua proposta, valorarà, a més del concepte, la seua qualitat gràfica, la seua eficàcia anunciadora o informativa i les seues condicions de reproducció.
    Amb les obres seleccionades s’elaborarà una exposició en el centre i a més, podran formar part dels continguts de la revista d’este o del pròxim curs així com de publicacions relacionades amb la celebració del 50 aniversari.
    L’obra seleccionada podrà ser modificada per a adaptar-la al format de la revista escolar.
  8. Lliurament de premis:
    El lliurament de premis tindrà lloc el dia 7 de juny en l’acte de graduació de l’alumnat de 2n de Batxillerat.
  9. Exposició:
    Amb totes les obres que el jurat estime finalistes, es realitzarà una exposició en el centre.
    *Qualsevol assumpte no reflectit en les presents Bases serà resolt pel jurat

Anima’t a participar i forma part de la història dels 50 anys de l’IES La Mola!