FORMACIÓ PER A FAMÍLIES: Prevenció de l’assetjament escolar

El mes de novembre passat, l’alumnat de 1r i 2n ESO va rebre un taller organitzat per la Regidoria d’Igualtat de l’Ajuntament de Novelda: “Aules Segures. Un pas cap a la igualtat”

Es van dur a terme tres xarrades per grup impartides per una psicòloga del centre CARS d’Elx. L’objectiu principal va ser desenvolupar competències socioemocionals com l’empatia, la responsabilitat social, l’assertivitat i l’autoregulació, amb la finalitat de previndre el bullying i el cyberbullying, així com fomentar un clima d’aula que promoga la igualtat.

El taller inclou una xarrada per a famílies que està programada per a demà, dimarts 27 de febrer a les 18:30h.

Sabem que és molt difícil conciliar la vida laboral, personal i familiar, però a vegades val la pena escoltar, reflexionar, compartir… per a poder comprendre i atendre els nostres/as fills/as.

Us convidem a participar!

IES-La-Mola-Cartel-Informativo-Taller-Familias