L’alumnat d’FP de Comerç i MK de l’IES La Mola torna a organitzar una jornada terrorífica per a Halloween

Els passats dies 30 i 31 d’octubre l’IES La Mola va viure dues jornades terrorífiques i esgarrifoses per a celebrar Halloween.

Un any més, aprofitant que Halloween és una de les dates més rellevants en el sector comercial, els cicles de Comerç i Mk de l’IES La Mola, i en col·laboració amb la FPB de Jardineria, van organitzar un esdeveniment per a tot el centre.

Enguany la temàtica estava inspirada en la pel·lícula “The Ring”, de manera que la “xiqueta del pou” es va convertir en una de les protagonistes d’esta història i a qui, a partir de resoldre una sèrie de proves que formaven part de la Fuita Room, aconseguíem alliberar del malefici que patia.

Per a poder fer realitat tot este entramat, l’alumnat es va encarregar de pensar les pistes a partir de codi morse, coordenades, tinta transparent, etc. A més van realitzar tota la decoració i ambientació del túnel del terror, la promoció de l’esdeveniment i durant els dies 30 i 31 van estar interactuant amb tot l’alumnat assistent, totalment caracteritzats i responsabilitzant-se del bon desenvolupament d’este.

Una vegada més, l’activitat va ser un gran aprenentatge per a l’alumnat, ja que, van poder experimentar de primera mà com s’organitza un esdeveniment, i per tant, es converteix en una autèntica situació d’aprenentatge de la vida real i pròpia de les empreses. També valorem molt positivament el treball grupal, el foment de la responsabilitat i la creativitat en l’alumnat. I per descomptat, agrair la col·laboració a tot el professorat del centre per la seua activa participació.

A més, ací teniu un enllaç al vídeo de promoció de l’activitat (fer clic ací o en la imatge):