Alumnes de 4t d’ESO han visitat la mostra “Obra seriada sobre paper” de Joan Castejón
Alumnes de 4t d’ESO, acompanyats per la professora d’Arts Plàstiques, Marga Pla, han visitat la mostra “Obra seriada sobre paper” de Joan Castejón, que s’exposa a la Casa del Cable. A més de gaudir de l’obra, constituïda principalment per sèries limitades realitzades a partir dibuixos originals i intervingudes amb ceres, … + info
ENTREGA DE PREMIS TARGETES NADALENQUES ( PROGRAMA TEI)
Els alumnes de 1r , 3r i 4t d’ ESO involucrats al programa TEI van omplir la estructura de l’arbre de Nadal amb targetes de felicitació.A partir d’aquesta activitat es va desenvolupar un concurs amb cinc targetes guanyadores dels següents alumnes:Ferran Cardona 1r ESO E, David López 1r E, Berta … + info
Alumnos del IES. Nº 1 celebran la Navidad
El Departamento de Música y de Alemán han organizado para los alumnos de 1º y 2º ESO un concierto de Navidad celebrado el jueves 20 de diciembre. Han sonado villancicos tradicionales como Noche de Paz, Jingle bells, Quan somrius, Estime el Nadal y Tannenbaum y se han podido escuchar instrumentos como el teclado, … + info
Christmas cookies
Taller d’elaboració de galetes i dolços de Nadal organitzat pel departament d’Anglés i coordinat per la resident britànica Pat Bramah. En aquesta activitat, contextualitzada en el Pla d’Actuació per a la Millora del sistema educatiu del centre (PAM), l’idioma vehicular és l’anglès, com ho ha estat aquests darrers anys al … + info
Taller de Teatre de 4t d’ESO- excursió per vore la representació teatral “Mirall trencat”
El passat dia 23 de novembre l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat i el de Taller de Teatre de 4t d’ESO, acompanyat de les seues professores de Valencià, va viatjar a la ciutat de València per tal de veure la representació teatral “Mirall trencat” de Mercè Rodoreda, així com … + info
DIBUIXAR AL SO
Alumnes de 3er i 4t de la ESO, junt a les professores de música i arts plàstiques, Paula Ortolà i Marga Pla, varen assistir a l’ultima edició de “Dibuixar al so”, que enguany es va realitzar al Centre Cultural “Las Cigarreras” d’Alacant. Allí, junt a alumnes d’altres centres, participaren en … + info
VISITA GUIADA A L’EMPRESA PONS QUÍMIQUES DELS ALUMNES DE 2n DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA
VISITA GUIADA A L’EMPRESA PONS QUÍMIQUES DELS ALUMNES DE 2n DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA DE L’IES Núm1 DE XÀBIA Els alumnes de 2n de Gestió Administrativa, junt amb les professores Isabel Català i Loles Fernández, han visitat l’empresa Pons Químiques on les han explicat i mostrat el procés productiu d’aquesta empresa … + info
Xarrada de la responsable de RRHH de “Pons Químiques” als alumnes d’Administració i Gestió
El Departament Administratiu de l’IES Núm.1 de Xàbia ha organitzat una xarrada dirigida als alumnes dels cicles formatius de la Família d’Administració i Gestió. En aquesta ocasió ha vingut la responsable de RRHH, Àgueda Rosselló Pedrós, de l’empresa “Pons Químiques” i ens ha explicat els inicis d’aquesta empresa familiar que … + info
