TRANSPORT ESCOLAR 2023-2024

Persones beneficiàries del servei escolar complementari de transport:

L´alumnat, el domicili habitual del qual, degudament acreditat, estiga a una distància igual o superior a 3 km del centre seguint la trajectòria de menor distància accessible i segura.

SOL·LICITUDS: FORMA I TERMINI DE PRESENTACIÓ

a) Alumnat que en el curs 2022-2023 ja va sol·licitar la prestació del servei complementari de transport:

Els pares, mares o tutors de l’alumnat que siguen usuaris de l’aplicació informàtica ITACA Web Família, ja poden accedir a aquesta aplicació informàtica per a visualitzar i descarregar el seu esborrany de sol·licitud d’ajuda de la prestació del servei
complementari del transport escolar, on constaran pregravades les dades que obren en poder d’aquesta administració. Si les persones sol·licitants de l’ajuda estanconformes amb les dades facilitades, hauran d’imprimir, signar i presentar l’esborranyen el centre on l’alumnat estarà matriculat durant el curs 2023-2024, sense necessitat de presentar la documentació. Si alguna de les dades que figuren en l’esborranyno és conforme, es procedirà a imprimir i assenyalar la circumstància que canvia en l’apartat G de l’esborrany, presentant aquest en el centre educatiu juntament amb la documentació justificativa.

b) Alumnat que en el curs 2022-2023 no va sol·licitar la prestació del servei complementari de transport:

La sol·licitud es realitzarà presentant l’annex I, emplenat, i adjuntant la documentació acreditativa que es requereix en aquesta resolució en el centre on estarà matriculat l’alumnat durant el curs 2023-2024.

Documentació Acreditativa:

• Fotocòpia del DNI/NIE/ PASSAPORT de la persona sol·licitant (APARTAT D)
  • Si el domicili del DNI/NIE ES DIFERENT AL DOMICILI DE LA MATRÍCULA CALDRÀ ADJUNTAR EL VOLANT D’EMPADRONAMENT COL·LECTIU que es sol·licita a l’Oficina d’atenció al ciutadà del Ajuntament de Xàbia. (oac@jxabia.org)

TERMINI DE PRESENTACIÓ:
En tots els casos els terminis ordinaris de presentació seran fins a la finalització del
període de formalització de la matrícula al Centre. 21/07/2023.

FORMULARIS

Sol·licitud de Transport Escolar 2023-2024

INFORMACIÓ DE LA RUTA – PARADES

Llistat de Parades i horari aproximat de pas