VISITA GUIADA A L’EMPRESA PONS QUÍMIQUES DELS ALUMNES DE 2n DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA

VISITA GUIADA A L’EMPRESA PONS QUÍMIQUES

DELS ALUMNES DE 2n DE GESTIÓ ADMINISTRATIVA DE L’IES Núm1 DE XÀBIA

Els alumnes de 2n de Gestió Administrativa, junt amb les professores Isabel Català i Loles Fernández, han visitat l’empresa Pons Químiques on les han explicat i mostrat el procés productiu d’aquesta empresa de la Comarca.
En aquesta visita han pogut descobrir com, en el departament de I+D, s’estudien nous productes i es milloren els que ja fabriquen, i en la zona de producció les han mostrat des de l’elaboració dels envasos fins l’etiquetat final, embalatge i col·locació en el  magatzem amb els mecanismes més innovadors del moment i amb unes instal·lacions totalment renovades i automatitzades. Els  alumnes han mostrat la seua sorpresa al descobrir una empresa tan moderna e important en la Comarca.