XARXA LLIBRES

AVÍS XARXA LLIBRES

L’alumnat que ha cursat enguany 1r de Batxillerat i no ha lliurat els llibres a la Xarxa, haurà de portar-los entre el 14 i el 18 de juliol. En cas de no aportar el lot de llibres NO podrà formar part de la xarxa a 2N de Batxillerat i haurà de comprar els llibres.

El lot de llibres es lliurarà a la consergeria dins d’una borsa tancada i identificada amb el nom, el curs i el llistat dels llibres lliurats.

Coordinació de Xarxa Llibres

AVISO XARXA LLIBRES

El alumnado que ha cursado este año 1º de Bachillerato y no ha entregado los libros a la Xarxa, deberá traerlos entre el 14 y el 18 de julio. En caso de no aportar el lote de libros NO podrá formar parte de la xarxa en 2º de Bachillerato y deberá comprar los libros.

El lote de libros se entregará en conserjería dentro de una bolsa cerrada e identificada con el nombre, el curso y el listado de los libros entregados.

Coordinación de Xarxa Llibres

Llibres_ESO_BATX_23_24