Projecte PIIE: L’art de viure es diu cuidarte

Els alumnes del Cicle Superior de Direcció de Cuina del CIPFP de Dénia, els alumnes de primer de Dietètica de l’IES La Mar de Xàbia, i els alumnes de primer de Tècnic Superior en Condicionament Físic de l’IES Historiador Chabás, en col·laboració amb l’Associació  Amunt contra el càncer ens continuen ensenyant que L’art de viure es diu cuidar-te, siga com siga la situació vital en la qual ens trobem.

Per això han elaborat un manual amb una recopilació de recomanacions nutricionals, gastronòmiques i dinàmiques per a acompanyar a totes aquelles persones i famílies que estan passant o hagen passat pel tractament de qualsevol tipus de càncer.

En esta xicoteta guia es poden trobar quins aliments consumir, com cuinar-los o aquells exercicis que més ens poden ajudar, en funció quin siga el nostre estat físic i emocional, i serà presentada el pròxim 19 de desembre a les 16.30 hores a la Casa de la Cultura de Dénia.

Els tres centres que participen en este projecte conviden a tots aquell@s que ho desitgen a assistir i a compartir les experiències que ens puguen a ajudar a millorar la formació dels nostres futurs professionals, i per tant la futura atenció que totes aquelles persones i familiars que la requerisquen.

Activitat:

Presentació del llibret de recomanacions
nutricionals, gastronòmiques i dinàmiques per a
acompanyar a tots aquelles persones i famílies que
estan passant o hagen passat pel tractament de
qualsevol tipus de càncer, dins del projecte de L’art de viure es diu cuidar-te.

Amb este Projecte d’Innovació i Investigació Educativa que agrupa tres centres educatius de la comarca intentem fomentar que el meravellós art de viure siga cuidar-nos.