MATRÍCULA BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS

Es recomana la matrícula presencial.

Qui opte per la matrícula online, ha de seguir les següents instruccions:

Reomplir el full de matrícula (des de la plataforma ADMINOVA) i adjuntar la següent documentació en format PDF perfectament visible. El sistema permet adjuntar fins a 6 documents de forma individual i descrivint el nom del document que s’adjunta.

En setembre, quan s’inicien les classes, caldrà aportar el document original de la Certificació Acadèmica per a que la matrícula siga vàlida. També s’haurà de reomplir el document d’accés a WEBFAMÍLIA i pagar l’assegurança escolar (menors de 28 anys).

NOTA: les telematrícules que no tinguen tota la documentació aportada NO quedaran registrades.

• Modalitat Batxillerat:
    • Imprés de PROTOCOL D’ACTUACIÓ SANITÀRIA.
    • Imprés d’AUTORITZACIONS, emplenat i signat.
    • Certificació Acadèmica amb la nota mitjana dels estudis que li donen accés. En setembre, quan s’inicien les classes, caldrà aportar el document original.
    • Fotocòpies DNI, NIE o PASSAPORT de l’alume/a i dels tutors tutors legals en cas de ser menor.
    • Fotocòpia TARGETA SEGURITAT SOCIAL (SIP) de l’alumne/a.
    • Justificant del pagament del MODEL 046 de la TAXA ADMINISTRATIVA DE MATRÍCULA (Còpia per al centre), SI paga com a família Nombrosa/Monoparental cal aportar la fotocòpia del carné/títol.
      • Generar la taxa telemàticament:
          Enllaç al Generador Telemàtic de Taxes Model 046 de Conselleria
        – Seleccionar l´apartat
        • Expedición Historial Académico Bachillerato“.
        • O seleccionar “Expedición Informe Evaluación Individualizado“. Cas que siga Cicle Formatiu.
        • A l´apartat “Òrgan gestor”, seleccionar “INSTITUTS D´ALACANT” i el tipus de matrícula.
          – Polsar “Continua”.
          – Emplenar el formulari i polsar “Acceptar”.
          • Abonar les taxes a qualsevol de les entitats bancàries indicades al justificant.
          • Adjuntar justificant de pagament.