PROJECTE SOBRE LA CONTAMINACIÓ ACÚSTICA

El passat dimarts, 18 de febrer,els alumnes de 2n ESO de l’IES Número 1 van presentar un projecte, desenvolupat a l’assignatura de Música sobre la Contaminació Acústica al centre.

La contaminació acústica és un problema a molts nivells. Aquest projecte, anomenat “Esborrem el soroll”, té com a objectiu final, investigar si hi ha aquest problema al centre i proposar solucions per millorar la situació.

Els alumnes han treballat des de principi de curs, a través de la metodologia de l’ABP (aprenentatge basat en projectes) a l’aula i han conclòs, després de mesurar el nivell de soroll a tot el centre, que estem sofrint aquest tipus de contaminació. Per aquest motiu, han proposat a la CCP diferents mesures per dur endavant des dels diferents departaments, per tal de millorar la situació.