Comunicat sobre la vaga d’estudiants del 22 d’octubre de 2015

Ens estan arribant sol·licituds d’ inassistència col·lectiva a classe per al proper 22 d’octubre des del mateix alumnat. Davant això els comuniquem que:

1. El centre no ha rebut cap informació oficial sobre cap vaga d’estudiants per part dels sindicats implicats.
  2. La petició feta per part de l’alumnat no s’ajusta a la normativa que regula aquestes convocatòries, al no ser sol·licitada amb al menys cinc dies lectius d’antelació i per aquest motiu no es considerarà en cap cas com a falta justificada.
  3. No obstant, des del centre respectarem totes les decisions que des de qualsevol sector de la comunitat educativa es porten endavant, encara que insistim en aquest cas concret, la decisió de no assistir a classe comportarà una falta no justificada a tots els efectes acadèmics.

Aprofitant l’ocasió els recordem que aquestes convocatòries són exclusivament per als alumnes majors de 14 anys (3er ESO) i que segons sentència de 18 de desembre de 2014 del Tribunal Suprem sobre un recurs de la Generalitat Valenciana, des dels centres educatius no podem sol·licitar l’autorització dels pares per tal de demanar la no assistència, quedant únicament en mans del criteri dels propis alumnes.

Com sempre el centre oferirà a tots els pares i mares dels nostres alumnes informació puntual de qualsevol convocatòria sol·licitada en temps i forma, al seu tauler d’anuncis i mitjans de difusió digitals.