Participació en EXPOCIÈNCIA 2015

EXPO

Els estudiants de 1r de batxillerat Héctor Cruañes, Arthur Knegtel i Andrea Romere van participar el passat dissabte 30 de maig en la fira EXPOCIÈNCIA 2015.

Aquest esdeveniment, organitzat en el Parc Tecnològic de la Universitat de València, és una jornada de portes obertes en què científics i emprenedors obren els laboratoris al públic, mostren les instal·lacions i impliquen als assistents en jocs i experiments.

Els alumnes de l’IES número 1 de Xàbia van presentar l’experiència “El tub de Quincke – mesura de la velocitat del so” amb què van aconseguir la primera Menció d’Honor en la X Fira-Concurs Experimenta el passat 26 d’abril.

Durant tot el matí el públic assistent a la jornada es va poder acostar a la taula en què tenien l’experiment muntat i, amb l’ajuda i les explicacions dels alumnes, van poder mesurar la velocitat del so aprofitant el fenomen d’interferència.