La Dona Verda

Ja comencem a poc a poc a veure el resultat d’aquesta llarga quarantena.

És per això que des del centre IES La Foia D’Elx, i més concretament el curs de 1ºBachillerato-B, en l’assignatura d’Educació Física al costat del seu professor Eduardo Mas, vol agrair tot el vostre esforç, així com donar suport al treball de tot l’equip sanitari que lluita cada dia contra el COVID-19.

Fem que no quede en va aquest esforç de tots, i per a això continuem tenint en compte les mesures de prevenció recomanades, i ser previnguts en el confinament que estem realitzant sense baixar la guàrdia. Molt d’ànim. Ens veiem prompte.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies