MOBILITATS DE LLARGA DURACIÓ DE L’ALUMNAT A ÀUSTRIA

Estimades famílies de l’IES La Foia d’Elx,

És un plaer per a nosaltres informar-los que, dins del pla d’activitats del Projecte Erasmus Plus del centre, s’ha inclòs la possibilitat que dos alumnes/as de l’institut tinguen l’oportunitat de realitzar una estada d’un mes en un centre educatiu d’Àustria.

Aquest programa està destinat a estudiants que durant el curs 2024/2025 vagen a cursar 4t d’ESO o 1r de Batxillerat. Aquest és un moment crucial en la vida acadèmica dels seus fills, on poden aprofitar l’oportunitat d’experimentar i aprendre més sobre altres cultures i formes de vida, a més de desenvolupar habilitats lingüístiques i de comunicació en un entorn internacional.

Els criteris de selecció de l’alumnat seran els especificats en el següent barem: Criteris de selecció

L’allotjament durant el període d’estada a Àustria serà en cases de família, i a canvi, la família allotjarà a un alumne de l’institut receptor. Aquesta experiència d’intercanvi cultural i lingüístic no sols permetrà que els seus fills aprenguen més sobre la cultura austríaca, sinó que també tindran l’oportunitat de compartir la seua pròpia.

Si la seua família està interessada en què els seus fills participen en aquesta experiència, els convidem a emplenar el qüestionari que es troba en el següent enllaç (el qüestionari solament es podrà emplenar utilitzant el compte de l’alumnat del centre @alu.edu.gva.es): Cuestionari de participació

Durant els primers dies de setembre es realitzarà el procés de selecció, que consistirà en els següents passos:

1. Reunió informativa amb les famílies de l’alumnat candidat a participar.
  2. Entrevista amb l’alumnat candidat a participar.
  3. Valoració dels mèrits de l’alumnat segons el barem.

Atentament,

L’Equip Erasmus Plus de l’IES La Foia d’Elx