8 DE MARÇ DIA DE LA DONA (ATURADA DE DUES HORES)

Estimades famíles,

El proper dijous 8 de Març es celebra el Dia de la Dona, per aquest motiu alguns membres del professorat faran una aturada de 11:30 a 13:30 hores o bé una vaga de tota la jornada escolar. Els alumnes que es troben al centre i no tinguen professor/a estaran atesos pels serveis mínims que marca la Generalitat Valenciana (RESOLUCIÓ 1 Març de 2018) i el professorat que no secunde la vaga.

Pel que fa als alumnes, han demanat una aturada de dues hores (de 11:30 a 13:30 hores) en la qual romandran al centre desenvolupant activitats reivindicatives i informatives sobre el Dia de la Dona. Únicament pot fer la aturada de 3r i 4t d’ESO, 1r i 2n de Batxillerat. La resta d’hores lectives transcorreran amb normalitat.

Equip directiu