Circular de desembre 2017

Estimats pares i mares:

Em dirigisc a vosaltres per a informar-vos de que l’últim dia de classe d’este primer trimestre és el divendres 22 de desembre, dia en què els vostres fills acudiran al centre de les 8:05 a les 9:15 per a arreplegar les notes. El dijous 21 de de desembre hi haurà un horari especial, durant les tres primeres hores tindran classe ordinària i a partir de les 11:20 fins a les 13:05 haurà activitats culturals, lúdiques i esportives, per tant este dia TOTS ELS ALUMNES eixiran a les 13:05 h. Estant els autobusos disposats a eixa hora per a arreplegar a aquells alumnes que utilitzen el transport.

Vos desitgem unes bones festes, quedant a la vostra disposició  per a qualsevol consulta i vos recordem que les classes després de vacacions començaran el dilluns dia 8 de gener de 2017

La Direcció