Video contra la violència de gènere

Una vegada més ho han fet. Els nostres alumnes han mostrat una sensibilitat especial cap a les persones que sofreixen violència de gènere. Els nois i noies de 1º BAT al costat del seu professor, Raúl Aráez, han gravat a la classe de Llengua i literatura castellana un vídeo amb un missatge emotiu i sincer. Us convidem a veure-ho, a escoltar-ho des del cor i a compartir-ho perquè la veu d’aquests nois arribi a totes les llars. És hora de canviar les coses, de posar fi a la violència de gènere, d’obrir portes perquè tothom sigui lliure de viure la seva vida sense por. Gràcies a Jaime Verdú, Ángel, Luis, Diana, Jose, Alejandra, Ángela, Pablo, Gloria, Daniel, Ana, Jaime Lafuente, Marina, Óscar, Héctor i María per cridar als quatre vents que cap dona ha d’estar sola davant el temor de Barba blava.