P.A.U. 2024

Les Proves d’Accés a la Universitat es realitzaran enguany en convocatòria ordinària els dies 4, 5 i 6 de juny, i en convocatòria extraordinària els dies 2, 3 i 4 de juliol. Us adjuntem una taula amb les dates de la inscripció.

MATRÍCULA ORDINÀRIAMATRÍCULA EXTRAORDINÀRIA
20 al 27 de maig ( fins les 14 hores)17 al 21 de juny (fins les 14 hores)

Per a realitzar la matrícula de la PAU cal seguir els següents passos:

1. Emplena la fitxa de matrícula: FITXA DE MATRÍCULA
  2. Paga la taxa (Prova d’aptitud per a l’accés a la universitat): recorda que estan exempts del seu pagament els alumnes amb Matrícula d’Honor i que s’ha d’adjuntar la documentació justificativa en cas de no triar la taxa ordinària. Enllaç taxa (Tria l’opció personal extern a la Universitat d’Alacant)
  3. Pots entregar els següents documents presencialment, en horari de Secretaria, o enviar-los a l’adreça electrònica 03006153.secretaria@edu.gva.es (En l’assumpte escriu PAU_NOM COGNOMS)
    • Fitxa de matrícula
    • Justificant del pagament de la taxa (juntament amb la fotocòpia de la documentació justificativa, si és el cas)
    • Fotocòpia del DNI de l’alumne/a.

Altres documents d’interés:

Enllaç a la web de la Conselleria