Concurso de fotografía 2023-24: Best Frame

Concurs de fotografia: “Best Frame” (27 Participantes)

• Más votado (20€): (28) You look lonely. Por Elena Almodóvar  (16 votos)
  • 2º premio entre alumnos de 1º a 3º ESO (30€): (24) Forrest Gump. Por Víctor Alias
  • 1º premio entre alumnos de 1º a 3º ESO (50€): (05) Cuidado con mis dedos. Por José María Torremocha
  • 2º premio entre alumnos de 4º ESO, bachillerato y FP (30€): (16) El Resplandor. Por Jordi Piqueras
  • 1º premio entre alumnos de 4º ESO, bachillerato y FP (50€): (27) La Jungla de Cristal. Por Miguel García López

El concurs es basa en la idea de recrear escenes famoses de pel·lícules o sèries. L’objectiu és estimular la creativitat de l’alumnat i donar a conéixer alguns dels moments irrepetibles del cinema.

Bases:
1. La fotografia ha de ser original. Esta no pot estar editada ni retocada amb cap programari o app que modifique o agregue objectes o formes. Només es permetran lleus retocs per a ajustar color o format.
2. Al costat de la fotografia s’adjuntarà el fotograma original que s’intenta recrear amb el títol de la pel·lícula o sèrie.
3. Pots participar tantes vegades com vulgues.
4. Hi haurà 3 categories:
* Alumnat de 1r a 3r de l’ESO. (Primer premi de 50 € i segon premi de 30 €).
* Alumnat de 4t de l’ESO a 2n de Batxillerat i FP. (Primer premi de 50 € i segon premi de 30 €).
* Professorat (sense opció a premi).
5. Les fotografies formaran part d’una exposició col·lectiva que es realitzarà en l’institut la setmana del 12 al 15 de febrer.

Usa la teua imaginació! Ací tens dos exemples que poden servir-te d’inspiració:

E. T.
PSICOSI