Concurs de Microrelats 2023-24: “Els Drets Humans”

• Más votado (20€): Dolor.   Por Andrea Candela (8 votos)
  • 2º premio entre alumnos de 1º a 3º ESO (30€): (11) La peixera. Por Micaela Trigueros
  • 1º premio entre alumnos de 1º a 3º ESO (50€): (12) Por un futuro mejor. Por Tyra Boix
  • 2º premio entre alumnos de 4º ESO, bachillerato y FP (30€): (15) Una pelota. Por Sergio López
  • 1º premio entre alumnos de 4º ESO, bachillerato y FP (50€): (19) L’amanéixer de la llibertat. Por Consuelo Trujillo

Un microrelat és un text narratiu breu que es caracteritza per la seua condensació i la seua final sorprenent.

Bases:
1. La temàtica tindrà com a eix principal els drets humans.
2. El títol i microrelat ha de ser original i creatiu.
3. L’extensió no pot sobrepassar les 50 paraules.
4. Pots participar tantes vegades com vulgues.
5. Hi haurà 3 categories:
* Alumnat de 1r a 3r de l’ESO. (Primer premi de 50 € i segon premi de 30 €).
* Alumnat de 4t de l’ESO a 2n de Batxillerat i FP. (Primer premi de 50 € i segon premi de 30 €).
* Professorat (sense opció a premi).
6. El jurat, format pel professorat dels departaments de Valencià i Castellà valorarà l’originalitat i creativitat, així com la correcta redacció, ortografia i desenvolupament del tema dels relats participants. Si els relats participants en alguna de les categories no complixen amb les bases o no tenen la suficient qualitat, el jurat podrà declarar eixe premi desert.
7. Els microrelats formaran part d’una exposició col·lectiva que es realitzarà en l’institut la setmana del 12 al 15 de febrer.
8. Usa la teua imaginació i no la de l’ordinador!