1º de TOL en las salinas de Santa Pola

El alumnado de 1º del ciclo formativo de grado medio OPERACIONES DE LABORATORIO ha realizado una salida formativa al “Parque Natural de las Salinas-Museo de la Sal” de Santa Pola. 

Durante esta visita han podido aprender cómo se realiza el proceso de extracción de la sal y de qué manera viven las aves más características del parque, los flamencos.

Este parque natural es un ejemplo de convivencia entre la industria y la naturaleza.

Ana Atencia

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies