TERMINI PER A REALITZAR EL TRÀMIT DE MATRÍCULA:
IVAF ‘LUIS FORTICH’: Dimarts 25 de juny de 9.00 a 11.30 h.
SANT ISIDRE: Dimarts 25 de juny d’11.30 a 13.30 .
JESÚS: Dimecres 26 de juny de 9.00 a 11.30 h.
SANT ÁNGEL. Grup ‘A’: Dijous 27 de juny de 9.00 a 11.30 h.
SANT ÁNGEL. Grup ‘B’: Dijous 27 de juny d’11.30 a 13.30 h.
LLOC: Secretaria. Abans de presentar-se, comprove que té tots els documents. Evitarem esperes innecessàries per a realitzar el tràmit.
OBSERVACIONS: L’alumnat que va confirmar la seua plaça d’adscipción en el seu col·legi de procedència si no realitza la matrícula en el termini assenyalat perdrà la seua elecció en assignació d’assignatures optatives. Se li assignarà la que quede disponible en el moment que, definitivament, realitze el tràmit de matrícula. L’alumnat que no va realitzar confirmació d’adscripció en el seu col·legi no té reserva de plaça.
DOCUMENTS QUE HA DE PREPARAR
1. Emplene el document de ‘Fitxa Dades Personals’.
Té diverses opcions per a fer-ho: En el botó roig s’obri un document autorrellenable que després pot imprimir i entregar en la nostra secretaria, o bé, imprimir-ho en blanc i emplenar a mà (en este cas, per favor, lletra clara i llegible). En el botó blau s’obri una finestra en la qual ha d’introduir les dades i, finalment, enviar abans d’acudir a la cita de la seua matrícula.
Si no té accés al document a través d’ordinador o tauleta pot, prèviament, sol·licitar un en paper en la nostra consergeria i portar-ho degudament emplenat el dia de matrícula. Si posa les dades a mà, per favor, lletra clara i llegible. Pose especial atenció en l’escriptura dels correus electrònics.
2. Fotocòpia del Document d’Identitat d’alumne/a i, almenys, d’un dels progenitors. Si l’alumnat no disposa del document, recorde entregar-lo en la nostra secretaria quan el tramiten (obligatori a partir dels 14 anys)
3. Fotocòpia de la Targeta Sanitària (SIP) de l’alumne/a.
4. Fotocòpia del Llibre de Família -pàgina amb dades dels progenitors i de l’alumne/al fet que es matricula – o Certificat de Naixement de l’alumne/a.
5. Una fotografia tipus carnet amb el nom de l’alumne/a en el revers. També pot fer una fotografia amb el seu mòbil davant d’una paret de color llis i enviar-la a:
46012963.secretaria@edu.gva.es
En assumpte pose: Foto matrícula + Nom i cognoms (de l’alumne/a). Envie-la abans de la data en què ha sigut citat/a per a la matrícula.
6. ABONAMENT DE LA QUOTA DEL SEGUR ESCOLAR
Els recursos que rep el Centre de la Conselleria d’Educació no inclouen determinats servicis que presta l’Institut i que, no obstant això, són importants per a completar l’educació que tots els sectors de la comunitat educativa volem oferir.
Per esta raó, el Consell Escolar del Centre, previ informe favorable de la Comissió Econòmica i del Claustre de professors, ha decidit, d’acord amb el que es disposa en l’Orde de 18 de maig de 1995 (DOGV de 9 de juny/95 que es reproduïx parcialment a continuació) El cobrament d’1 5 euros com a aportació per la prestació de determinats servicis (Segur: 11,12 + Carnet : 2,88 + Material matrícula: 1 €).
“Norma segona. Ingressos. Constituiran ingressos dels centres, que hauran d’aplicar-se a les despeses permeses per la norma 4. Els derivats de la venda de béns i la prestació de servicis diferents dels gravats per les taxes i els preus públics. En este sentit, els centres podran obtindre ingressos a conseqüència de la venda de béns i servicis que, excepcionalment, es produïsquen a conseqüència de l’exercici de la docència en el seu vessant pràctic”
Mètode de pagament: 15 euros en METÀL·LIC
7. PAGAMENT DE LA QUOTA DE LA ‘AMPA’ (Amb caràcter voluntari)
El Consell Escolar i l’equip directiu considera molt convenient que les famílies del nostre alumnat abone la quota de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) d’este Centre i en la mesura de les seues possibilitats s’integren en ella de la forma més activa possible.
L’AMPA col·labora amb l’equip didàctic del Centre per a millorar cada vegada més el nivell de formació que l’alumnats rep i participa en la gestió del mateix a través del Consell Escolar.
La quantitat que vostés aporten és dedicada per l’AMPA a finançar determinats servicis que redunden en benefici de l’educació de tots i totes: biblioteca, material esportiu, teatre, viatges fi de curs, xarrades, activitats culturals, concursos literaris, hort escolar, actes de graduació, millora de les instal·lacions, agenda…)
Mètode de pagament: 20 euros. Per transferència al compte de l’AMPA: ES85 3159 0015 8828 0397 8622 (Caixa Popular)
MOLT IMPORTANT:
Indique clarament el nom de l’alumne/a i del pare/mare/tutor/a legal que realitza l’abonament; en assumpte indique “Quota AMPA”.
Si realitza l’abonament directament en una oficina bancària assegure’s que les dades també estan inclosos en el tiquet i deposite el justificant en la bústia de l’AMPA (planta baixa de l’IES, al costat del vestíbul principal) o envie una foto del justificant al correu de l’AMPA: ampa.juandegaray@gmail.com