TRÀMIT DE MATRÍCULA COL·LEGIS ADSCRITS

TERMINI PER A REALITZAR EL TRÀMIT DE MATRÍCULA:

IVAF ‘LUIS FORTICH’: Dilluns 26 de juny de 9.00 a 11.30 h.

SANT’ISIDRE: Dilluns 26 de juny d’11.30 a 13.30 .

JESÚS: Dimarts 27 de juny de 9.00 a 11.30 h.

SANT ÁNGEL. Grup ‘A’: Dimecres 28 de juny de 9.00 a 11.30 h.

SANT ÁNGEL. Grup ‘B’: Dimecres 28 de juny d’11.30 a 13.30 h.

LLOC: Secretaria. Abans de presentar-se, comprove que té tots els documents. Evitarem esperes innecessàries per a realitzar el tràmit.

OBSERVACIONS: Si no realitza la matrícula en el termini assenyalat se sobreentén que han sol·licitat plaça en un altre centre. És convenient que comunique aquest fet a la nostra secretaria. Si no aconsegueix plaça en el centre que ha sol·licitat ha de realitzar la matrícula en el nostre centre el 20 de juliol de 9.00 a 13.30 h. Si no realitza la matrícula aquest dia, entendrem que renúncia a la seua plaça i s’oferirà a l’alumnat que va demanar plaça en el nostre centre i no la va aconseguir en quedar en ‘llista d’espera’.

DOCUMENTS QUE HA DE PREPARAR

1. Emplene el document de ‘Fitxa Dades Personals’. És un document autorrellenable, pot introduir dades des del seu ordinador i després guardar i imprimir.

En el cas que no tinga accés a través d’un ordinador, descarregue i imprimisca o demane una còpia en la nostra consergeria. Si posa les dades a mà, per favor, lletra clara i llegible. Pose especial atenció en l’escriptura dels correus electrònics.

2. Fotocòpia del Document d’Identitat d’alumne/a. Si no disposa del document, recorde entregar-lo en la nostra secretaria quan el tramiten (obligatori a partir dels 14 anys)

3. Fotocòpia de la Targeta Sanitària (SIP) de l’alumne/a.

4. Fotocòpia del Llibre de Família -pàgina amb dades dels progenitors i de l’alumne/al fet que es matricula – o Certificat de Naixement de l’alumne/a.

5. Una fotografia tipus carnet amb el nom de l’alumne/a en el revers. També pot fer una fotografia amb el seu mòbil davant d’una paret de color llis i enviar-la a:

46012963.secretaria@edu.gva.es

En assumpte pose: Foto matrícula + Nom i cognoms (de l’alumne/a). Envie-la abans de la data en què ha sigut citat/a per a la matrícula.

6. ABONAMENT DE LA QUOTA DEL SEGUR ESCOLAR

Els recursos que rep el Centre de la Conselleria d’Educació no inclouen determinats serveis que presta l’Institut i que, no obstant això, són importants per a completar l’educació que tots els sectors de la comunitat educativa volem oferir.

Per aquesta raó, el Consell Escolar del Centre, previ informe favorable de la Comissió Econòmica i del Claustre de professors, ha decidit, d’acord amb el que es disposa en l’Ordre de 18 de maig de 1995 (DOGV de 9 de juny/95 que es reprodueix parcialment a continuació) El cobrament d’1 5 euros com a aportació per la prestació de determinats serveis (Segur: 11,12 + Carnet : 2,88 + Material matrícula: 1 €).

Norma segona. Ingressos. Constituiran ingressos dels centres, que hauran d’aplicar-se a les despeses permeses per la norma 4. Els derivats de la venda de béns i la prestació de serveis diferents dels gravats per les taxes i els preus públics. En aquest sentit, els centres podran obtindre ingressos a conseqüència de la venda de béns i serveis que, excepcionalment, es produïsquen a conseqüència de l’exercici de la docència en el seu vessant pràctic”

Mètode de pagament: 15 euros en METÀL·LIC o amb TARGETA

7. PAGAMENT DE LA QUOTA DE LA ‘AMPA’ (Amb caràcter voluntari)

El Consell Escolar i l’equip directiu considera molt convenient que les famílies del nostre alumnat abone la quota de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) d’aquest Centre i en la mesura de les seues possibilitats s’integren en ella de la forma més activa possible.
L’AMPA col·labora amb l’equip didàctic del Centre per a millorar cada vegada més el nivell de formació que l’alumnats rep i participa en la gestió del mateix a través del Consell Escolar.
La quantitat que vostés aporten és dedicada per l’AMPA a finançar determinats serveis que redunden en benefici de l’educació de tots i totes: biblioteca, material esportiu, teatre, viatges fi de curs, xarrades, activitats culturals, concursos literaris, hort escolar, actes de graduació, millora de les instal·lacions, agenda…)

Mètode de pagament: 20 euros en METÀL·LIC o amb TARGETA