El divendres 17 d’abril el nostre alumnat de segon del Cicle de Sistemes Microinformàtics i Xarxes va visitar l’empresa Ale-hop.
Allí se’ls va mostrar el funcionament i organització de l’empresa.
L’alumnat va poder comprovar la importància de la informàtica en la gestió d’una empresa, així com del bon ambient de treball existent entre tots els treballadors.


