PODCASTS

PODCASTRETOL

🢃 Fes clic al botó de reproducció o damunt de les imatges per a escoltar els àudios.

25 novembre 2022

Podcast de la lectura del manifest de l’alumnat de 3r de PMAR, que dirigits i acompanyats per la seua professora Carme Llorach, en l’acte institucional organitzat pel consistori a les portes de l’Ajuntament, es van exposar les xifres de violència masclista actuals al nostre país .

30 setembre 2022

ENTREVISTA A ÀNGEL "PICHI" ALONSO. En el marc de la celebració de la Setmana Europea de l’Esport, l’alumnat del Joan Coromines va tindre ocasió de gaudir d’una amena xarrada i van aprofitar per fer-li una entrevista que podeu escoltar en aquest podcast.

14 juny 2022

ENTREVISTA A L'AUXILIAR DE CONVERSA EN FRANCÈS, LUCIE. Lucie ha participat aquest any com auxiliar de conversa a les classes de francès. En aquesta entrevista ens conta com ha sigut la seua estància a l´IES Joan Coromines, així com els seus viatges per Espanya, aficions, històries de classe, consells per als estudiants i futurs/es auxiliars de conversa, entre altres. Tot en francès, clar, per no deixar de practicar. Gràcies Lucie!

18 maig 2022

AUDIORELATS DEL COROMINES. Des d'ací podeu gaudir de la versió radiofònica de l'obra MICRO, que dimecres 13 d'abril l'aula de teatre de 3r d'ESO va representar on-line i en directe. Consta d'un recull de set microrelats adaptats per ells a una combinació de format radiofònic i visual.

13 maig 2022

XARREM AMB... Primer programa d'entrevistes dins del Projecte d'Innovació, Coromines Ràdio. La primera xarradeta l'han fet amb Begonya Esteller Cardona, directora del Coromines. Al final es desvela la identitat de la pròxima persona entrevistada.

29 abril 2022

Entrevistem Esther Anyó, exalumna del Coromines, que el dia 7 de maig estrena “Retrat(s)” al Magatzem de la Mar

Sofía Arnau

Andreia Ciobotuaru