Admissió – ESO 2024 – 2025

L’alumnat d’ESO que ha de participar l’en procés d’admissió és el que complix amb un dels següents requisits:

• Alumnat que ha acabat els seus estudis en primària i desitja matricular-se en un centre de secundària al qual no està adscrit. Els centres adscrits a l’IES Jérica – Viver són: CEIP Historiador Diago, CRA Palància Millars i CRA Peña Escabia.
  • Alumnat que està cursant els seus estudis en secundària i desitja canviar de centre educatiu.

El procés d’admissió es realitza exclusivament de manera telemàtica a través de l’assistent d’admissió i matrícula..

Una vegada completada i enviada la sol·licitud d’admissió, es genera una instància que arriba automàticament al centre. L’únic document que ha de presentar-se en el centre abans del termini indicat en el calendari és el requisit acadèmic. En el cas de l’ESO, el requisit acadèmic que es necessita és el CERTIFICAT DE PROMOCIÓ de primària.

Si teniu alguna dificultat durant el procés podeu acudir al nostre centre, on disposareu de l’ajuda i els mitjans necessaris per a realitzar la prescripció.

A continuació us deixem informació d’utilitat per al procés d’admissió:

Calendari admissió ESO

Confirmació plaça escolarPublicació
vacants
Presentació
sol·licituds
Requisit
acadèmic
Llistats
provisionals
Presentació
telemàtica
reclamacions
Llistes
definitives
telemàtica
PRESENCIAL
Alumnat adscrit al
IES Jérica – Viver
Del 6 al 9 de maigDel 25 al 28 de juny
Admissió a ESO3 de junydel 4 al 10 de junyFins a 28 de juny11 de juliolFins al 15 de juliol22 de juliolDel 22 al 25 de juliolDel 22 al 26 de juliol

Normativa

ORDE 8/2024, de 24 d’abril, de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació, per la qual es regula el procediment d’admissió de l’alumnat en els centres docents públics i privats concertats que impartixen ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat i en els centres d’Educació Especial en la Comunitat Valenciana.

DECRET 48/2024, de 23 d’abril, del Consell, pel qual es regula el procés d’admissió en els centres docents públics i privats concertats que impartixen ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, i en els centres d’Educació Especial, en la Comunitat Valenciana.

CORRECCIÓ d’errors del Decret 48/2024, de 23 d’abril, del Consell, pel qual es regula el procés d’admissió en els centres docents públics i privats concertats que impartixen ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, i en els centres d’Educació Especial, en la Comunitat Valenciana. Criteris per a la valoració de les sol·licituds.

En cas d’empat a punts, s’ordenen els aspirants per la lletra obtinguda en sorteig davant notari. La lletra del primer cognom és AP i la lletra del segon cognom és PO.