Carnestoltes 2024

El passat dia 15 de febrer es va celebrar en el centre la festa del Carnestoltes 2024.

L’activitat va començar amb l’actuació del cor de l’institut i posteriorment es va llegir el pregó del Carnestoltes per part dels alumnes Carlos Linares (2nBATH) i Paula Cerverón (2nBATX arts).

Seguidament, va tindre lloc la presentació de les actuacions dels grups de l’ESO i BATX.

Els alumnes de la classe de 2n B han han construït els seus propis instruments amb materials reciclats i gaudit d’un acte festiu.

Finalment, el lliurament de diplomes als guanyadors, que van consistir en: millor gràcia i enginy, millor disfressa, millor posada en escena i millor crítica social.

El jurat estava constituït per professores del departament de plàstica i per membres de l’administració del centre.

L’acte va resultar ser molt divertit i agradable per a tot el centre, implicant-nos com a grup al haver de preparar i organitzar les actuacions de classe en conjunt i amb responsabilitat i també cohesionant a tot l’Institut. Enhorabona a tots!