L’alumnat del nostre centre, conscienciat en la necessitat d’ampliar les oportunitats culturals del barri, ha fet realitat una proposta per impulsar la tan promesa biblioteca al nostre barri, que encara que en lloc assignat i publicitat per l’administració, segueix dia rere dia, any rere any, no ja sense construir-se, ni tan sols posar-se en marxa.

Els nostres alumnes han escrit unes cartes adreçades a l’ajuntament, on des de la visió de cadascú, han expressat el seu desig i la necessitat d’una biblioteca pública a la Malva-rosa. Aquestes, una vegada recollides, han estat presentades a l’ajuntament de València, perquè prenga nota de les necessitats de la joventut del nostre barrí i faça realitat la tan desitjada i esperada biblioteca.

Esperem que aquesta iniciativa aprofite per donar-li una espenta al projecte, i mentrestant, podeu gaudir d’algunes de les moltes cartes remeses a l’ajuntament.

CARTES_NADAL_UNDESIG_DE_NADAL_ISABEL-DE-VILLENA