PROJECTE AWS-GetIT

Dins de l’assignatura Projecte Interdisciplinari, l’alumnat de 1r d’ESO ha participat en un projecte anomenat “AWS GetIt”.

Aquest projecte intenta inspirar la nova generació de líders tecnològics i recolza els estudiants perquè s’endinsen en la tecnologia.

AWS GetIT és un programa i una competició educativa totalment finançats, i ha estat dissenyat per inspirar estudiants d’entre 12 i 14 anys perquè es plantegen un futur relacionat amb la ciència, la tecnologia, l’enginyeria o les matemàtiques. El programa ajuda els centres educatius i els educadors a incorporar models de rols tecnològics a l’aula i els proporciona accés a un pla d’estudis dissenyat per facilitar als estudiants:

• el desenvolupament d’habilitats bàsiques
  • l’aprenentatge de la tecnologia al núvol
  • el disseny d’idees d’aplicacions per resoldre problemes a les seves comunitats
  • Quins beneficis ha oferit el programa a l’alumnat?
Inspiració per plantejar-se un futur
professional
lligat a la ciència, la tecnologia, l’enginyeria
o les matemàtiques.
Pla d’estudis Recolzament a l’alumnat per desenvolupar noves habilitatsPromoció de la nova generació de líders tecnològics
  • Quins objectius pretenia el projecte?
  • Buscar un problema de l’entorn de l’alumnat
  • Resoldre el problema mitjançant el disseny d’una aplicació, aplicant conceptes i habilitats treballades durant el desenvolupament del programa.
  • Quines són les aplicacions que ha dissenyat el nostre alumnat?
  • L’alumnat ha treballat en grup i ha dissenyat un total de 7 aplicacions.
  • Per a participar en la competició calia escollir 2 de les aplicacions i presentar-les.
  • Us mostrem un xicotet resum de les 2 aplicacions elegides pel mateix alumnat: “Aerodron” i “Webfriends”, dissenyades per “Los leones de Monte Pinar” i “Los 6 robots” respectivament.