Activitats de Nadal

Els últims dies abans de vacances, l’alumnat del centre va participar en les diferents activitats programades per a aquesta setmana. Algunes ben a prop, com les programades pel departament d’Educació Física al centre “Alpha Gym” i a l’acadèmia de ball “Fantasy”, així com les jornades esportives amb l’institut veí IES Francesc Gil i l’excursió a València per a conéixer el Beisbol a fons. D’altres més lluny, com la visita al Betlem de Roca a Meliana i València, proposada pel departament de Religió, la visita a l’Hemisferi i el Museu de les Arts i les Ciències organitzat pels departaments de Biologia i Informàtica.

A més, també vam rebre la visita dels usuaris d’Aspromivise, els quals van poder gaudir dels diferents tractaments que ofereix el departament d’Imatge Personal.

Per últim, per tancar el dia 22, es va celebrar la 3a edició de “Tu cara me suena”, on els alumnes de 4t ens van sorprendre amb les magnífiques actuacions musicals.