Des de la Direcció General d’FP de la Conselleria d’Educació de la Comunitat Valenciana es van posar en contacte amb nosaltres per a convidar-nos a participar en l’espai de mostra de projectes Erasmus+ en FP dins del campionat autonòmic CVSkills2025, que es va celebrar els dies 1, 2 i 3 d’Abril.
Des de l’IES Gabriel Miró d’Orihuela enviem el vídeo de difusió de les mobilitats en FP del curs passat 2023/24, i este va ser projectat durant els 3 dies en l'”Erasmus Corner” habilitat en Fira València durant les CVSkills2025. Estes mobilitats pertanyen a 3 projectes Erasmus, dos propis, un d’FP i un altre d’Educació Superior i un tercer d’FP com a membres del consorci amb l’STEPV.
La intenció d’este “Erasmus Corner” ha sigut donar a conéixer els projectes d’internacionalització que es duen a terme des dels centres, mostrar que l’ecosistema de la FP està viu, mira cap a Europa i es preocupa per la internacionalització.
Agraïm a la DG d’FP que ens haja permés participar en este espai en pro de la difusió dels nostres projectes Erasmus+ en FP.
Més informació d’este esdeveniment en la web de conselleria: https://ceice.gva.es/es/web/formacion-profesional/cv-skills
Us compartim el vídeo del nostre centre que enviem i es va projectar durant les CVSkills2025: