Dins del programa d’activitats organitzades per a l’acolliment Erasmus+ dels nostres socis de Wroclaw (Polònia) i d’Islàndia, hem inclòs hui dimecres 29 de novembre de 2023 a les 9.00 del matí una xarrada formativa sobre la Unió Europea impartida per Ana Alonso, responsable de l’oficina d’Europe Direct d’Alacant, en anglés.
Ha sigut una activitat molt interessant per a tots els participants tant del nostre centre com dels països visitants i hem aprés d’una forma molt divertida sobre la Unió Europea.
El nostre centre és escola Ambaixadora del Parlament Europeu des d’este curs 2023/24, per la qual cosa volem oferir la màxima formació sobre la Unió Europea als nostres estudiants, i esta xarrada ha sigut perfecta per a això.
Estem molt agraïts a Ana Alonso, d’Europe Direct Alacant, per la seua sempre disposició a col·laborar amb el nostre centre, cada vegada que li ho hem sol·licitat.
Us adjuntem la presentació utilitzada durant la formació.





