Donatiu de l’IES Francesc Gil a l’Associació Xateba

El dia 12 de juny, les professores Carmen Ferrer (coordinadora d’Igualtat i Convivència)  i Àngela Sanz (professora de Dibuix) en nom de l’IES Francesc Gil, van lliurar a l’Associació “Xateba” un donatiu resultat de la venda (impulsada per la professora d’Anglès Neus Pons) de les xapes commemoratives del dia de la Dona, dissenyades per la professora de Dibuix Rosa Ana Carreres.

e48e60c8-436a-470e-80f9-4a30d485e568
XATEBA
1

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies