DEVOLUCIÓ FIANCES XARXA LLIBRES

Tot l’alumnat que ja no curse actualment cap estudi a l’IES “Francesc Gil” o ue estiga en 1r de Batxillerat actualment i haja pagat prèviament la fiança del Banc de Llibres ha de recollir la seua fiança al centre.

• Dia: Tots els dilluns
  • Hora: de 11:30 h a 13:00 h
  • Lloc: Sala de Visites

Comproveu la data i hora que s’indica. Si no podeu assitir, telefoneu al centre per tal de concretar una altra cita.

NORMES BON ÚS DEL BANC DE LLIBRES

Inici de curs

• Una vegada entregat el lot de llibres als pares/mares, s’han de folrar adequadament (s’han d’utilitzar FOLRES NO ADHESIUS).
  • En el folre, a la portada del llibre, es posarà una etiqueta amb el nom i curs de l’alumne.
  • S’abonara una fiança de 30€ que serà retornada al finalitzar el curs si els llibres s’han utilitzat adequadament.

Al llarg del curs

• Els llibres de text s’utilitzaran adequadament:
  • NO es poden ratllar.
  • Mai s’utilitzarà boligraf ni fluorescents.
  • Cal utilitzar l’agenda escolar per anotar els exercicis o activitats que recomanen els professors i no marcar-los als llibres.
  • S’evitaran possibles situacions de risc que puguen deteriorar-los.
  • La Comissió de llibres, realitzarà revisions de l’estat de conservació dels llibres durant el curs de forma aleatória.

En finalitzar el curs

• Es desdoblegaran totes les puntes de les pàgines dels llibres abans de retornar-los.
  • S’esborrarà allò que s’haja escrit.
  • Es llevaran el folres.
  • La Comissió de llibres no tornarà la fiança o inclús requerirà l’abonament complet dels llibres que no complisquen aquestes normes de bon ús.
  • Cal retornar el LOT SENCER i en BON ESTAT per pertanyer al banc de llibres o poder recuperar la fiança.