El departament de Comerç i Màrqueting organitza un Scape Room a les Jornades de final del segon trimestre

El passat 27 de març es celebrava l’IES Fray Ignacio Barrachina una jornada d’activitats entre les quals trobàvem: escacs, taller de pintura, activitats esportives, etcètera. El departament de Comerç i Màrqueting va preparar un Scape Room en què l’alumnat hauria de resoldre una sèrie de proves amb l’objectiu de trobar el Gran Ou d’Or a la ciutat de Rapa Nui. Al llarg de l’scape room varen resoldre sopes de lletres, trencaclosques i fins i tot van haver d’eixir d’un laberint. De forma lúdica, l’alumnat va estar en contacte amb un seguit de conceptes econòmics relacionats amb la comptabilitat i els descomptes comercials. Per fer-ho varen emprar fulles d’Excel a través de les quals se’ls va introduir a les fórmules condicionals.