Incidències en els lavabos

Bon dia. Lamentablement, ens veiem en l’obligació de prendre mesures contra els actes de vandalisme continus que venen produint-se en els banys dels xics en les últimes setmanes. Hem avisat repetidament en les classes com perjudiquen estos actes a tot l’alumnat, al personal de neteja i els costos de reparació que originen. Mentres es busca la solució més adequada i es reparen els banys, es produïx al seu tancament. Es podrà accedir amb clau que s’arreplegarà de consergeria on es portarà un registre. Cada alumne que accedisca mitjançant la clau serà el responsable que el bany quede en bon estat.

Es prega a les famílies que expliquen als seus fills la necessitat de cuidar les instal·lacions i acudir al bany quan hi haja realment necessitat.