Xarrades d’ADIBI

Els dies 19 i 21 d’octubre Fide Mirón i Mª Carmen Fernández, en representació d’ADIBI, van visitar el centre per a impartir unes xarrades de sensibilització a l’alumnat de segon i tercer d’ESO. Gràcies al seu testimoniatge vam poder conéixer quins són els principis i valors d’aquesta associació, així com els serveis que ofereixen per a millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat, malalties rares i exclusió social, i la dels seus familiars i cuidadors. A més, gràcies al testimoniatge de Fide vam poder conéixer les dificultats als quals ha d’enfrontar-se una persona des que se li diagnostica una malaltia poc freqüent i els reptes que ha de superar en el seu dia a dia. Des de l’institut volem agrair el seu testimoniatge perquè ha sigut molt significatiu per al nostre alumnat.