Matrícules curs 2022/2023

URGENT: Es prega a tot l’alumnat que no s’haja matriculat ENCARA que ho faça en breu ja que demà acaba el termini per a això i l’elecció d’optatives és important.
L’enllaç és el següent: https://iesfib.es/alumnos
EXCEPCIÓ: L’alumnat procedent d’altres centres pendent de ser admés en 1r Batxillerat de Ciències que formalitzarà la seua prematrícula i matrícula telemàtica a partir del 22 de juliol i l’alumnat sol·licitant d’FP Bàsica i Cicles Formatius que el farà a partir del 15 de juliol

Alumnat que NO ha sol·licitat la seua admissió en el nostre centre a través de la pàgina telematricula.es
Aquest alumnat haurà de realitzar la matrícula directament a través de la nostra plataforma d’alumnes enviant la informació sol·licitada i presentant la documentació requerida.

Alumnat que SÍ ha sol·licitat la seua admissió en el nostre centre a través de la pàgina telematricula.es
Aquest alumnat haurà de realitzar prematrícula a través de la nostra plataforma d’alumnes enviant només la informació sol·licitada (NO documentació) devent després realitzar la matrícula telemàtica a través de la pàgina telematricula.es del 18 al 21 de juliol (ESO), del 22 al 27 de juliol (Batxillerat), del 15 al 21 de juliol (FP Bàsica) i del 22 al 29 de juliol (Cicles Formatius).
L’alumnat sol·licitant de 1r Batxillerat d’Humanitats i Ciències Socials hauran de realitzar tots aquesta prematrícula.
L’alumnat sol·licitant d’FP Bàsica i Cicles Formatius estarà habilitada la plataforma d’alumnes per a realitzar la seua prematrícula a partir del 15 de juliol.

Termini:
del 6 al 13 de juliol

Lloc:
Plataforma d’alumnes

(la matrícula o prematricula només es podrà realitzar en línia, en cas de no tindre accés a Internet o davant problemes per a realitzar-la hauran de personar-se en Secretaria en horari de 9 a 14 hores)

Informació:
Email03006086.secretaria@edu.gva.es