Sol·licituds d’ajudes de transport escolar curs 2021/2022

AVÍS IMPORTANT
L’ALUMNAT QUE NO PRESENTE LA SEUA SOL·LICITUD D’AJUDA DE TRANSPORT ABANS DEL 31 DE JULIOL NO PODRÀ ACCEDIR AL SERVICI D’AUTOBÚS O A L’AJUDA INDIVIDUAL EL PROPER CURS
SI ALGÚ NO DESITJA FER ÚS D’AQUEST SERVICI, PER FAVOR, QUE ENS HO COMUNIQUE IGUALMENT AL TELÈFON 966 527 697 O AL CORREU 03006086.SECRETARIA@EDU.GVA.ES

PRESENTAR EN SECRETARIA O ENVIAR AL CORREU 03006086.SECRETARIA@EDU.GVA.ES
COM MÉS PROMPTE MILLOR ABANS D’ACABAR EL MES DE JULIOL.

PERSONES USUÀRIES DE L’APLICACIÓ WEB FAMÍLIA.

Aquelles persones que van sol·licitar les ajudes de transport per al curs escolar 2021/2022 podran accedir a visualitzar i descarregar l’esborrany de sol·licitud d’ajuda, on constaran pregravats les dades que obren en poder de l’Administració.

Si les persones sol·licitants de l’ajuda estan conformes amb les dades facilitades, hauran d’IMPRIMIR, SIGNAR I PRESENTAR L’ESBORRANY EN SECRETÀRIA O ENVIAR-LO A L’EMAIL 03006086.SECRETARIA@EDU.GVA.ES, sense necessitat de presentar més documentació. Si alguna de les dades que figuren en l’esborranyno és correcta, es procedirà a imprimir i assenyalar la circumstància que canvia en l’apartat G de l’esborrany, presentant aquest en Secretaria o enviant-lo al correu 03006086.secretaria@edu.gva.es juntament amb la documentació justificativa.

PERSONES QUE NO SÓN USUÀRIES DE L’APLICACIÓ WEB FAMÍLIA.

Podran sol·licitar, presencialment o a través de l’email 03006086.secretaria@edu.gva.es, un esborrany de sol·licitud d’ajuda de transport escolar, on constaran pregravats les dades que obren en poder de l’Administració.

El centre entregarà un esborrany per cada alumne/a, encara que formen part de la mateixa unitat familiar. Si les persones sol·licitants de l’ajuda estan conformes amb les dades facilitades, hauran de SIGNAR L’ESBORRANY I PRESENTAR-LO EN SECRETARIA O ENVIAR-LO A L’EMAIL 03006086.SECRETARIA@EDU.GVA.ES. En aquests casos, no caldrà aportar cap documentació justificativa.

SOL·LICITUDS NOVES.

La sol·licitud d’ajuda es realitzarà presentant l’Annex I de l’enllaç següent emplenat i adjuntant la documentació acreditativa de la residència i/o distància en el centre, en aquest últim cas per a les sol·licituds d’ajuda individual. En cas que l’alumnat que forma part de la mateixa unitat familiar estiga escolaritzat en el curs 2021-2022 en un únic centre, es presentarà una única sol·licitud. Si està escolaritzat en diversos centres, es presentarà una sol·licitud per cada centre.