Gran Final del Repte Emprenedor de la Fundació Princesa de Girona 2021

Un grup de quatre alumnes de l’IES Fra Ignacio Barrachina, Candela Oliver, Marta Serrano, Ángel García i Laura Carbonell, tutoritzats pels seus professors Isabel Blanquer, Vicent Barber i Angélica Crespo, guanyen la final nacional del repte emprenedor de la Fundació Princesa de Girona que es va celebrar a la Fundació Ibercaja de Saragossa el divendres 1 d’octubre. El passat 29 d’abril van passar la fase preliminar i van ser guanyadors a la Comunitat Valenciana.
L’equip juvenil va guanyar el concurs amb el projecte d’aplicació +Science que apropa les carreres STEM a joves i professors. L’aplicació va ser dissenyada per ells mateixos i validada amb l’opinió de potencials usuaris i experts, entre els quals es troba AIJU. Com a premi, rebran una beca gratuïta per accedir a l’escola d’emprenedoria en línia FounderZ, una plataforma dissenyada per l’emprenedor i Premi FPdGi Empresa 2010, Pau Garcia-Milà.