Comunicat important: assistència al centre

Es recorda a totes les famílies que els alumnes NO poden acudir al centre educatiu si ells o els familiars amb els quals conviuen estan a l’espera de la prova PCR o els seus resultats.

A més, per nova ordre de Salut Pública tampoc poden tornar al centre fins que hagen complit el període d’aïllament i tinguen el RESULTAT NEGATIU de la PCR, encara que haja passat aqueix període de temps indicat en un principi.

Els preguem que ens comuniquen al més prompte possible qualsevol eventualitat sobre covid al correu 03006086@gva.es indicant: nom i cognoms de l’alumne/a, curse-grup, motiu (sospites de covid per símptomes, familiar convivent amb símptomes o confirmat, contacte estret fora del domicili, en espera de PCR, positiu…).

Gràcies per la seua col·laboració.